Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

Salon

Přijďte se podívat na kotel dříve, než bude Váš.


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den pane Smějo,

jsem velice rád, že jste mě přesvědčili, že jste kreativní společnost, která naslouchá svým zákazníkům a vstřícně reaguje na jejich náměty a připomínky. Jinými slovy věřím, že úsilí, které do zpracování vložím, bude mít reálnou odezvu a ovlivní i naši další spolupráci. 
Jistě se mnou budete souhlasit, že tak významná investice do vytápění nemůže zůstat jednorázovou akcí a oprávněně očekávám Vaši podporu při provozu kotelny (ta je minimální) a hlavně při jejím dalším rozvoji na základě mých zkušeností a požadavků.

Vezmu to ale systematicky. Nejdříve k Vašim službám:
1.    Váš "obchoďák" Martin POLÁK. Je mužem na svém místě. Nás zaujal již na předváděcí akci u Vás v Kostelci nad černými lesy. Jeho rozsah znalostí o "svém" kotli je nesrovnatelný s jinými prodejci od jiných výrobců, s kterými jsme do té doby jednali. Ti většinou neznají ani katalogové údaje a průměrně připravený zákazník, který se o koupi kotle zajímá (což je doufám i můj případ), ví o daném kotli podstatně víc. Já jsem původně vůbec neměl v úmyslu kupovat Guntamatic. Chtěl jsem koupit kotel OPOP, buď BIOPEL nebo BLACK STAR. Nikdo mi ale nebyl schopen vysvětlit rozdíl mezi nimi, nenašel jsem společnost, která by měla zkušenosti s jejich instalací a provozem. K Vám jsem se přijel podívat jen ze zvědavosti. Martin nám ale udělal i tak nezávaznou cenovou nabídku. Ta mi na první pohled řekla - NE. Jsem důchodce, letos mám 60 let. I když ten kotel bude zlatý a ročně mi ušetří hodně peněz, nikdy se již nedožiji návratnosti této investice. Proto jsem dál, jako hlavní úsilí, směřoval ke kotli OPOP. Protože jsem ale nedostal ani po několika urgencích cenovou nabídku, protože Martin k nám zajel osobně, vysvětlil mi všechny položky jeho cenové nabídky a poskytl další informace a hlavně protože byla vyhlášena nová kotlíková dotace, rozhodl jsem se pro Guntamatic, jako pro mne jedinou jistou variantu.

2.    Martin měl na mé rozhodnutí zásadní vliv a děkuji mu za veškeré jeho aktivity. Je spolehlivý, co slíbí, splní, člověk se na něho může spolehnout a s jakýmkoliv dotazem se na něho obrátit. A určitě dostane odpověď. Přesto Vám a především jemu zasílám námět k zamyšlení tak, aby se pro své zákazníky stal 100% důvěryhodný: 

3.    Neprodává dámské vložky a nemůže zákazníky přesvědčovat, ať se spolehnou "na dokonalý pocit svěžesti". Tím chci říct, že musí svým zákazníků více naslouchat. Vím, že většina zákazníků na takové reklamní slogany slyší a jsou to, co od něho chtějí slyšet. Určitě ale nejsem sám, který chce také uvěřit, slyšet argumenty a důkazy, že tomu tak skutečně je. Takové zákazníky musí rozlišit a jednat s nimi jinak a na rovinu. A nebát se i přiznat, že nezná všechny odpovědi. Již si nevzpomínám na detaily, ale naše diskuse narazila na to, že jeho vysvětlení a argumenty k některým vlastnostem kotle byly v rozporu s fyzikálními zákony (tuším zachování energie, ale není to podstatné). Přesto, podle mne šablonovitě, trval na svém tvrzení o jakési regulaci ...

4.    Paní Svatošová, s kterou jsem dojednával průběh instalace, je 100% profík. Nemám připomínky, jen slova uznání.

5.    Mimořádně pozitivně hodnotím i Vaši roli. Možná si již nevzpomínáte, ale komunikovali jsme spolu, i když nepřímo, 2x.  Nejprve k otázce kupní smlouvy. Podle mého názoru Váš vzor není v souladu s novým občanským zákoníkem. Na rozpory jsem upozornil a navrhl úpravy textu kupní smlouvy. Přivítal jsem, že jste se všemi mými návrhy souhlasil. 

6.    Vaši montéři jsou ochotní, pracovití a se zákazníkem trpěliví. To znamená, že mi odpověděli na vše, co jsem potřebovat, a udělali úpravy podle mých potřeb. Opět 100% spokojenost.

7.    Vyřízení dotace - paní Masařová. Bylo vidět, že to dělá krátce a teprve se učí. Všechno ale zvládla a žádost o udělení dotace byla mým jménem podaná hned první den, kdy bylo možno žádosti podávat. Ještě jsem dotaci nedostal, ale doufám, že Vaše 100% úspěšnost nebude porušena ani v mém případě a dotace se dočkám. Na základě mých zkušeností ale doporučuji:

•    na počátku vyřizování dotace informovat žadatele o celém rozsahu problematiky podání žádosti a předem se s ním dohodnout, co bude zajišťovat ESEL, co by si měl zajistit žadatel a jak mu v tom případně může ESEL pomoci. Já jsem např. celou dobu spoléhal na kompletní vyřízení mé žádosti ze strany ESEL, proto jsem dokumenty ke kotlíkové dotaci nestudoval a až téměř na poslední chvíli jsem zjistit, že jen já se musím domluvit s energetickým expertem na opatřeních a proto je nejlepší si ho i sám vybrat.

•    taky bych přivítal zaslání kompletní finální verze mé žádosti. Pokud by mne příslušný úřad, posuzující mou žádost, vyzval k doplnění údajů, nebudu vědět, co jsem mu vlastně již poslal. Věřím, že máte zkušenost, že to nebývá zapotřebí, ale stejně bych byl klidnější.

Nyní ke kvalitě kotle Guntamatic Biostar 15 a jak funguje:

1.    Kvalita je bezkonkurenční, dělá přesně to, co jsem od něho očekával a to s nekompromisní kvalitou. Je bezobslužný a navíc inteligentní. Člověk se až diví, jak přesně ví, co má dělat. Mám i elektrický kotel. Ten funguje opačně. Tak dlouho topí s maximálním výkonem, až mu jeho termostat v pokoji řekne, že už vytopil na požadovanou teplotu. Potom se vypne, všechno zchladne a za nějakou hodinu začne znovu na plný pecky. 

2.    Guntamatic žádný termostat nemá a topí tak, že sleduje teplotu vody odchozí a příchozí a celý proces topení optimalizuje tak, aby vytopil dům s minimem dodaného tepla a to s ohledem na venkovní teplotu.  Jeho prioritou není vytopit rychle, ale maximálně ekonomicky. V tomto je asi bezkonkurenční.

3.    Navíc spaluje ekologicky, bez kouře a spalin. Sousedé snad ani nemohou zjistit, jestli jsem doma a topím. Z komínu nejde žádný kouř, pára, vlastně vůbec nic. No prostě zázrak.

4.    Kdo neviděl - neuvěří

Co si představuji do budoucnosti:
1.    Co nejdříve instalaci ovládání kotle prostřednictvím rozhraní Ethernet. Podle informace Martina Poláka má být tato možnost k dispozici od 1. 1. 2016 a sami budete kontaktovat své zákazníky s toto nabídkou. Proto zatím čekám, ale o tuto možnost mám eminentní zájem. Vaši montéři mi již s předstihem připojili ke kotli můj kabel Ethernet. Jinými slovy - jsem ready a čekám.

2.    Zatím jsem si ponechal svůj bojler na teplou vodu (je téměř nový) a po roce budu vyhodnocovat, do jaké míry je jeho provoz pro mne ekonomický a zda ho nevyměnit za Vaši ekonomičtější variantu. Přivítám, když mne např. v září 2016 zkontaktuje Váš obchoďák a prodiskutujeme možnost výměny.

3.    Samozřejmě předpokládám, že mě nadále povedete ve své databázi zákazníků, kterým každoročně zajišťujete servisní prohlídku kotle a také zákonem stanovené kontroly. Pro jistotu jsem se k provedení této prohlídky přihlásil také prostřednictvím Vašeho web.
Závěr:
•    jsem spokojený
•    očekávám rychlou instalaci ovládání kotle prostřednictvím Ethernet
•    držím Vám palce
•    držím palce i sobě, abych dostal dotaci
s pozdraven

Ing. Radovan Hájek, Tišice, 14. 2. 2016

Datum publikování článku: 14.02.2016

copyright © esel – 2008