Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

Salon

Přijďte se podívat na kotel dříve, než bude Váš.


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Vážený pane Smejo, přeji dobrý den. 

Děkuji Vám a Vaším prostřednictvím i celému kolektivu za dobrou práci. V celém domě teploučko, kotel si přede, dotace na účtu, co více si můžeme přát ?! 
Opravdu jsme s prací, kterou odvádíte velmi spokojeni. Získání příslibu dotace bez ponižující fronty na KÚ, rychlá montáž kotle a jeho odborné předvedení i následné urychlené vyřešení reklamace havarijního termostatu a následné vyřízení konečného vyúčtování. Vše proběhlo rychle, prakticky vše vyřízeno od počítače.To je nutné, vzhledem k našemu věku, opravdu ocenit! 
Nechci vyjmenovávat všechny, abych na někoho náhodou nezapomněl, byli bychom ale rádi, abyste naše díky tlumočil všem kdo se na celé akci podíleli. Jejich přístup byl opravdu velmi dobrý. Takto by měly fungovat všechny služby! 
Přeji Vám i celému kolektivu hodně úspěchů a mnoho dalších spokojených zákazníků. 
S pozdravem 

manželé Stehlíkovi, Košťálov, 24.10.2016

Datum publikování článku: 24.10.2016

copyright © esel – 2008