Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

Salon

Přijďte se podívat na kotel dříve, než bude Váš.


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den.

Kotel Benekov C17 máme 18 měsíců. Nahradil starý Dakon. 
Podle spotřeby je o něco úspornější, těžko se to odhaduje, protože starý kotel neběžel zvlášť na jaře a na podzim nepřetržitě a také teplota v místnosti během dne kolísala když jsme kotel zapomněli přivřít, nebo pozdě přiložili. Podle denní dávky v zimě bych řekl tak o 20%. Rozhodně ušetřil hodně práce a odstranil kolísání teploty v domě.

Při instalaci byl namontovaný vadný ventil k teplé vodě, ale byl v záruce vyměněn. Nemůžu si stěžovat ani na komunikaci firmy se mnou. Roční servis proběhl v pořádku, technik práci provedl, ukázal  a vysvětlil co proč dělá a co mám kontrolovat a pravidelně provádět já.

Celkově jsme s kotlem i firmou Esel spokojení.
S pozdravem

Pavel Jánský, Tuřany, 4. 1. 2021

Datum publikování článku: 04.01.2021

copyright © esel – 2008