I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil.
Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali
Dobrý den,
jsme opravdu spokojeni, automatický kotel se s předchozím modelem K33 nedá vůbec srovnávat. A to jak po stránce komfortu obsluhy (dnes mi obtěžuje jít ke kotli obden :-) , dříve jsem tam chodil několikrát denně, mám to 2 patra do sklepa....), tak i po stránce regulace topení. Mám provedení s webserverem a propojené na Siemens regulaci Synco living. Paráda, vše je jak topit plynem či elektřinou.
Jak jsem Vám již psal bezprostředně po instalaci, vaši montéři byli velmi šikovní, všechny rozvody "jako když střelí", pravé úhly jsou "pravé" atd. Radost pohledět jak na jejich práci, tak i výsledek.
První zimu jsme topili skládaným uhlím, o jehož kvalitě ale i dodaném množství vůči deklarovanému jsem nebyl přesvědčen...Letos topím uhlím pytlovaným od Ridery a zdá se, že u něho zůstanu. Určitě je méně popela a mohu-li porovnat prosinec 2019 a prosinec 2020 bez zohlednění průměrné měsíční teploty a dalších vlivů, pak mám i nižší spotřebu o 200 kg (starší údaje nemám, neudělal jsem si PrtScr z Climatixu a vyvolat zpětně už asi nejdou).
A od doby co mám nový kotel Benekov řeším TUV také jen jím. Elektřinu už bojlery 2 roky neviděly....
Vaši firmu i moje řešení chválím a doporučuji. Čas mi rozhodně šetří a už nejsem otrokem kotle v topné sezóně.
Ještě bych rád načítal údaje kotle do Home Assistenta (chytrá domácnost), ale z Benekovu mi zatím neodpověděli.
Čeho se trochu obávám je, že dříve či později se něco porouchá (podavač, profuk apod.), a samozřejmě se tak stane o víkendu v největších mrazech. Jaká je dostupnost servisního zásahu? Jak často byste mi doporučil pravidelnou předsezónní servisní prohlídku?
Děkuji, ať se Vám daří a do nového roku přeji především pevné zdraví.
S pozdravem
Jiří Vlach, Pyšely, 5. 1. 2021
P.S.: Jen se mi zhoršila fyzická kondice, když neběhám několikrát denně 2 patra do sklepa :-)
Datum publikování článku:
05.01.2021