Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

Salon

Přijďte se podívat na kotel dříve, než bude Váš.


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,

s novým TČ NIBE, instalovaným vaší firmou, jsem naprosto spokojen a doufám, že tomu bude tak i nadále. Bez problému TČ vyhřívalo bazén a nyní udržuje příjemnou tepelnou pohodu v domě. Je to zcela něco jiného, než bylo původní TČ, které od začátku vyžadovalo častý a ne vždy dosažitelný a dotažený servis, řadu věcí jsem si už pak dělal sám. Např. kompresor  TČ  "odešel" po 2 letech, měnil se výparník ap. Jiný je i uživatelský komfort ovládání TČ, ale to je objektivně dáno i technickým pokrokem. .
Byl jsem přítomen celé instalaci TČ a nemám výhrad. A především oceňuji váš osobní přístup k zákazníkovi, znalosti a schopnost nalézt zákaznické řešení, jako je např. synchronizace vytápění s filtrací bazénu. Jednoznačně vaši firmu mohu doporučit a také jsem to již několikráte udělal, když se mě na to lidé ze sousedství dotazovali a nebo se přišli přímo na instalaci podívat. Samozřejmě, rozhodují se i podle ceny, NIBE je v té vyšší cenové kategorii. Mám i několik kamarádů, kteří v loňském roce instalovali též NIBE a všichni jsou spokojeni. Na srovnání provozních nákladů nového a starého TČ musím počkat než dostanu vyúčtování za elektřinu.
Jediné, co jsme si mohli odpustit, bylo dohadování se o výšce podesty pod TČ. Pan Polák byl perfektní co se týká obchodního jednání, zpracování a konzultace nabídky, vysvětlení instalace, ale můj požadavek na snížení výšky podesty TČ měl s NIBE řešit on a ne já. Navíc se nejednalo o nic nestandardního, nemusel na tom ortodoxně trvat. Pan Sedláček z NIBE, který schvaloval instalaci mě řekl, že vypouštění přes převlečné hadice schvalují často a někde dávají ven i výpustné kohouty, nemají s tím problém. Ale je to za námi, p. Poláka pozdravuji, je to i pro něj zkušenost, že reálné požadavky zákazníka je třeba akceptovat
Přeji Vám hodně zdraví a ať se daří Vám osobně i firmě.
S pozdravem

Jaroslav Olexa, Jevany, 9.1.2021


Datum publikování článku: 09.01.2021

copyright © esel – 2008